Salling Højrente: 3,25% – gælder det mon stadig?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Kontoen synes at være lukket for indskud, men giver de mon stadig 3,25%? Jeg har mine penge hos dem, og spekulerer lidt på om de måske har skruet ned for renten uden at informere. It happens. Jf. https://www.sallingbank.dk/Default.aspx?ID=1173
Mvh
AHK
Hej
Sallings Banks rentetavle pr 24.06.2009 indeholder “Salling Højrente, April 2010" og “Salling Højrente, September 2009" – og de er begge iflg. rentetavlen lukket for indskud. Renten er 2,75% på førstnævnte og 2,50% på sidstnævnte.
MVH/Nuser
Hej Nuser
Mange tak for dit svar. Da der endnu ikke var indløbet nogle svar her på tråden i går morges, ringede jeg selv til dem, og fik oplyst netop den ene af de to satser du nævner: 2,75%. Det er for mig at se egentligt lidt spøjst at en bank kan skrue ned for renten uden at informere. Bemærk jeg har ikke tilknyttet netbank til mit indskud hos dem, så jeg er nødt til at forlade mig på at hvad de skriver på webben er korrekt (hvis jeg da ikke vil ringe) – og jeg fandt netop en side med 3,25%, men den gælder jo tydeligvis ikke længere…
Mvh
AHK
Det er helt uantageligt at der ikke gives information om renteændringer f.eks. på mail eller tydeligt på forsiden afpengeinstittutternes hjemmesider. Vi har jo set det samme med Sparekassen Fåborg og andre der “gemmer"disse ændringer langt væk. De har sikert en lille annonce i en eller andenavis, og har dermed opfyldt lovkravene – men de tænker ikke på god kundeservice.
Hej Jyden
Det kan vi kun være enige om! Spørgsmålet er dog hvordan man vil distribuere sin forargelse imellem bank og lovgiver. Hvis det kan siges at være forståeligt at en bank springer over hvor gæret er lavest (uagtet at det er noget svineri), må man trods alt sige, at det er ganske ubegribeligt at de overhovedet har lov til det. Dvs. jeg vender brodden mod de sløve politikere som sanktionerer denne hån mod kunderne.
Mvh
AHK