Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Og jeg er 27
Tjah, nok lige gammel nok til at Danske Banks ung-koncept (18-28) kunne være noget for dig.
Skriv et brev til din bankrågiver, at du finder situationen uheldig, og at du foreslår at din gæld splittes op:
15.000 kr i kassekredit på din lønkonto.
25.000 kr i forbrugslån uden stiftelsomk. eller som en anden kassekredit.
Dette forbrugslån afdrages som serielån med mdl. ydelse på 500 kr + renter, således at det er betalt om 50 måneder eller ved nytår 2013/14.
Husk argumentet, at du nærmest blev påtvunget denne forhøjelse af en emsig bank-sælger.
På denne måde kan banken osse se, at du har en villighed til at betale din gæld.
PS: hvad betaler du i rente af din kassekredit?
DBs rentesats er 7,7% over 28 år, og 6,45% uder 28 år
Jeg vil også anbefale Danske Banks 24/7 ung program. Jeg står selv og skal skifte bank, og efter en samtale i DB var de var meget imødekommende overfor at tilbyde mig de 6,45% i rente, selvom jeg reelt er over 28 år (min kæreste er dog 27).
Jamen så gættede jeg forkert 🙂 Hvis situationen er som du beskriver, så kan jeg GODT forstå at du er utilfreds.
Men bliver sq helt nysgerrig efter at høre hvilken bank, der ikke i deres systemer kan nedskrive et maksimum på en kassekredit med 500 kr. om måneden. Det lyder sgu oldnordisk.
Kan du løfte sløret?
Du kan altid få aktindsigt, så længe dit cpr. nummer står på papiret, kan du altid få dem udleveret iflg. loven.