Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hvorfor ingen opfølgning?
Hvorfor så utålmodig Tobias Lund?
Arbejder pt. på sagen for at få det bedste ud af denne ikke så heldige situation.
Opfølgning skal nok komme.
PS. Vil du byde på min lejlighed Tobias Lund?
er det i og forsig et problem at du skylder mere væk en lejligheden er værd? Du har vel købt den for at bo i den ikke? Eller har du ikke længere råd til termine?
set over tid er det jo ikke første gang at vi har set fald i boligpriserne og venter du længe nok skal den nok komme over 2 mill. Jeg vil garantere dig at den er det om 10 år.
Som andre har skrevet kan du risikere at komme i fængsel sammen med din far hvis du følger nogen af de mere kreative eksempler her.
Hej Test,
Jeg har desværre ikke længere råd til at bo i den og ej heller lyst så den skal sælges.
tja så er der jo nok ikke så meget andet at gøre ind at tag tabet. konstruktion med din far kan bringe jer begge i fængsel
Jeg vælger ikke den løsning. Men man kunne godt gøre det hvis man var listig ;o)
tja håber du og din far kommer til at nyde jeres tid i fængsel
Jeg skrev jo netop at jeg IKKE valgte den løsning. Fængselsmad smager af helvede til, så nej tak.
Nu kunne jeg vælge at svare uforskammet, men det får man jo sjælent noget ud af.
Men nej tak, jeg har ikke brug for, eller er interesseret i en ejerlejlighed. 🙂
Ellers tak for det fint tilbud.