Amagerbanken´s nedtur – efter katastroferegnskab igen igen
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Efter
1. deres nye katastrofe regnskab, tab på 1/2 milliard i 2009
2. næsten halvering af børskursen efter Ree kom ind som redningsmand
3. Børsværdien faldet fra 2.000.000 til 1.100.000
4. Komende vurdering fra Moody´s som i øjeblikket ligger i under Roskilde Bank inden
deres kollaps
Hvor lander Amagerbanken ?
Bare vent 5 minutter, så er din ven “Generalen" klar med et længere uddybning om hvor dårlig denne bank er og at man skal skifte til DanskeBank 24/7, hvor han er aktionær.
Jeg er selv aktionær og kunde i Amagerbanken og har ikke noget at klage over, men det har du Mikael T?, da alle dine indlæg alene gælder denne bank, men hver sin fornøjelse.
Hvis du vil have en kommentar, HalloHalli, så skal jeg da gerne smide een.
Jeg kan ikke sige andet, end at det kører fuldstændigt som jeg forventede i Amagerbanken.
Banken kommer med det ene katastoferegnskab efter det andet, og indtjeningen på basisdriften dykker stærkt, hvilket jeg faktisk vil sige er det mest bekymrende.
Med en flexrenten på 1,7% skal man være mere end almindelig dum (eller uansvarlig) for at gå på røven. Tvangsauktionerne er derfor skudt et stykke ud i fremtiden.
Den virkelige test af Amagerbanken kommer først, når flexrenten igen normaliseres, og kommer op over 5%, så skal I bare se tab på ejendomssektoren.
Amagerbanken er bundrådden, og det er bare et spørgsmål om tid før Ree står i valget mellem at kaste flere penge ind, eller lade Amagerbanken gå på røven. Spørgsmålet er bare, hvor meget mere har Ree at skyde ind?
Håber ikke du har for mange aktier i banken 🙂
Ikke alene er der sket en massiv udhulning af værdien af de gamle aktier, i forbindelse med aktieemissionen.
Nu er dagskursen også snart ved at nå ned under favørkursen ved emissionen.
De naive småaktionærer er i den grad blevet snydt til at købe Amagerbankens værdiløse aktier.