Indlånsrenter
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Har været rundt i div. banker(jyske, nykredit, lån og spar m.f.) for at finde en god rente til 1 mill. kr. Jeg vil ikke låse dem mere end 1 år. Det er stort set umuligt at forhandle om renten selv ved høje beløb, da de alle siger de har penge nok. Skal man ud i obl. for at få en rente på over 2,5% på 1 år?, eller er der nogle triks til at få rådgiverne til at rykke sig fra deres renter som fremgår på nettesiderne. Peter
Spar 2 konto i Nr. Nebel Sparekasse giver 2,5% på anfordring – du må kun hæve 2 gange årligt.
Skal man flytte alt til sparekassen, dvs. være “helkunde" for at få denne ret attraktive rente?
Nej – der er ikke krav om noget – og sparekassen er serviceminded og hurtige.
Hejsa,
Du kan indsætte dine penge i http://www.cantobank.dk. De giver 3,10% hvis du binder dem i et år. Men husk at den udvidede bankgaranti udløber i oktober, så er du herefter kun garanteret 750.000 kr, hvis banken krakker. Men hvis I er om kontoen, er det dobbelt op.
Undskyld, til sidst skulle der stå: Hvis I er TO om kontoen osv.
Jeg tror, at indlånsrenten vil stige – jo nærmere vi kommer 1.10.2010, så 2,5% i Nr. Nebel – mens vi venter – er ikke dårligt.
Jeg har lige fået 3,4% i Aarhus lokalbank m. 1 års binding. Dog uden nogen mulighed for at hæve før tid.
Det lyder da herligt. Tak for tippet! Det er jo bedre end, det jeg skrev!
3,4% er pænt på 1 års binding – men hvor stort et beløb skulle du indskyde. ??
Du har ganske ret i at helt korte anbringelser på 1 år, er aldeles uinteressante for bankerne.
De kan funde pengene til 0,75% på de internationale kapitalmarkeder, og i det lys er det en rigtig god rente, når de tilbyder dig 2,5%.
Min. indskud er 100.000. Jeg ved ikke max, men jeg sætter 200K ind om et par dage.