Stavnsbundet til Danske Bank
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg har brug får et godt råd. Vi prøver på 3. måned at skifte bank fra Danske Bank til Nordea, det er dog ikke så nemt. Nordea har rykket Danske Bank flere gange, men der sker ikke noget. Vi har et bolig lån og et bil lån, så det skulle ikke være så svært.
Hvad gør man? Vi føler os stavnsbundet til en bank der gav os en yderst dårligt service og nu ikke vil lade os gå.
Jeg kan kun anbefale folk der overvejer at blive kunder i Danske Bank at tænke over om de vil være det for evigt.
hvis der er tinglyst pant i din bolig kan det være en årsag til forsinkelsen.
Kære Lene
Mit navn er Anders Klinkby, og jeg arbejder i presseafdelingen i Danske Bank. Vil du maile til mig på anders.klinkby@danskebank.dk, så hjælper jeg med at finde en løsning – vi kan nemlig ikke identificere dig med de oplysninger, der er her på MyBanker.dk. Ofte forsinkes overførsler, fordi det nye pengeinstitutet ikke har oprettet PBS-aftaler, sikret forsikringsordninger eller fordi der er forsinkelser i tinglysningen. Selvfølgelig kan vi begå fejl, men vi blokerer altså ikke for kunder, der har besluttet at forlade os, så der må være tale om en misforståelse.
Mvh
Anders Klinkby