-
Indlæg
-
8. september 2010 kl. 12:45 #159890AnonymForfatter08-09-2010 12:45
Nordicash er en registreret virksomhed og har været det siden 14 maj 2010. Vi skal ikke stå til ansvar for dig, og vi ønsker virkelig ikke at bruge mere tid på dig eller din heksejagt.
Som et tegn på at vi er villige til at komme eventuelt utilfredshed i møde vil vi hermed gerne tilbyde ALLE kunder der på nogen måde føler sig snydt til at få deres penge tilbage.
Denne besked vil blive postet på vores hjemmeside, og sendt til vores betalende kunder. Vi er så sikre på vores service og vores produkt, at vi tvivler meget kraftigt på nogen vil benytte dette tilbud men nu har du muligheden.
Vi håber dette vil give tilfredshed os eventuelle kritikere, og tryghed hos vores kunder.
Der er ikke en tidsfrist på fortrydelsesretten så du skal ikke være bange for den udløber.Ønsker du dine penge tilbage så skriv til info(snabela)nordicash.com
Og lad nu debatten stå med denne melding som slut besked så alle kunder der eventuelt læser tråden kan se vores tilbud om fortrydelse.
8. september 2010 kl. 12:49 #159894MichaelForfatter08-09-2010 12:49Cvrnummer tak… ?? Det kan da virkelig ikke være et problem at oplyse den slags? Se på den som en mulighed for at overbevise dine potientielle kunder ik?
8. september 2010 kl. 12:54 #159896AnonymForfatter08-09-2010 12:54Vi skal ikke stå til ansvar for dig, og ønsker ikke at sætte os selv i en gabestok på mybanker selv om du har klaret det meget godt. Vores hjemmeside er snart online igen, og du er ikke speciel og må derfor vente som alle andre.
Vi vil ikke bruge mere tid på dig michael du koster os for meget tid og for mange penge.
Til alle vores kunder.
Som et tegn på at vi er villige til at komme eventuelt utilfredshed i møde vil vi hermed gerne tilbyde ALLE kunder der på nogen måde føler sig snydt til at få deres penge tilbage.
Denne besked vil blive postet på vores hjemmeside, og sendt til vores betalende kunder. Vi er så sikre på vores service og vores produkt, at vi tvivler meget kraftigt på nogen vil benytte dette tilbud men nu har du muligheden.
Vi håber dette vil give tilfredshed os eventuelle kritikere, og tryghed hos vores kunder.
Der er ikke en tidsfrist på fortrydelsesretten så du skal ikke være bange for den udløber.Ønsker du dine penge tilbage så skriv til info(snabela)nordicash.com
Og lad nu debatten stå med denne melding som slut besked så alle kunder der eventuelt læser tråden kan se vores tilbud om fortrydelse.
8. september 2010 kl. 12:58 #159898MichaelForfatter08-09-2010 12:58Hvorfor vil du ikke bevise din seriøsitet? Et simpelt CVR-nummer som alle registrerede virksomheder har? Der står intet på CVR.DK omkring Nordicash.
Så hvor er det lillebitte nummer der endegyldigt beviser dine reelle hensigter?
8. september 2010 kl. 13:07 #159900AnonymForfatter08-09-2010 13:07Vi er en registreret virksomhed og har været det siden 14 maj 2010. Det betyder dog ikke det er under navnet nordicash.
Vi skal ikke stå til ansvar for dig, og vil på ingen måde bukke under for din terror taktik. Vi vil ikke bruge mere tid på dig da du har kostet os seriøst mange penge. Ikke i mistede kunder, men i timer der skal bruges på support.
Hvis du virkelig genre vil folk det bedste er det vel optimalt at de kan se den besked vi har postet flere gange om at de kan få deres penge tilbage hvis de ønsker. Men du har klart vist dine ønsker bare er at trolle. Lad nu kunderne komme til.
Vi vil ikke svare på flere spørgsmål i denne tråd. Vi har oplyst flere emails hvor vi kan kontaktes, og har givet et tilbud om fuld tilbagebetaling hvis nogen skulle være utilfredse.
Her er den igen.
Som et tegn på at vi er villige til at komme eventuelt utilfredshed i møde vil vi hermed gerne tilbyde ALLE kunder der på nogen måde føler sig snydt til at få deres penge tilbage.
Denne besked vil blive postet på vores hjemmeside, og sendt til vores betalende kunder. Vi er så sikre på vores service og vores produkt, at vi tvivler meget kraftigt på nogen vil benytte dette tilbud men nu har du muligheden.
Vi håber dette vil give tilfredshed os eventuelle kritikere, og tryghed hos vores kunder.
Der er ikke en tidsfrist på fortrydelsesretten så du skal ikke være bange for den udløber.Ønsker du dine penge tilbage så skriv til info(snabela)nordicash.com
Og lad nu debatten stå med denne melding som slut besked så alle kunder der eventuelt læser tråden kan se vores tilbud om fortrydelse.
8. september 2010 kl. 13:12 #159902MichaelForfatter08-09-2010 13:12Cvrnummer tak – dit forsøg med at floode debatten virker ikke. Jeg bliver ved og ved med at udbede mig det nummer som enhver seriøs virksomhed har og naturligvis intet problem har med at oplyse.
8. september 2010 kl. 13:27 #159908MichaelForfatter08-09-2010 13:27Eftersom svindleren naturligvis ikke kan/vil svare på mit spørgsmål kommer her en uddybning af Nordicash. På dette link:
http://whois.domaintools.com/nordicash.com
Kan man se deres fysiske adresse som er:
Nordicash dot com (NORDICAS707)
68 Lombard StreetLondon, , EC3V 9LJ
GBSøger man på den adresse får man den her:
http://www.novaloca.com/property-details/19382?search=true
Lidt læsning på den side afslører, at der er tale om et kontorhotel hvilket er et klokkeklart svindeltegn. Nordicash opholder sig naturligvis ikke på den adresse. Svindleren befinder sig et unavngivent sted her i Danmark helt uden registrering nogen steder der kan kædes sammen med Nordicash.
Så kære kunder: Har I stadig lyst til at smide penge efter idioten?
8. september 2010 kl. 19:03 #159922AnonymForfatter08-09-2010 19:03Hvis man søger lidt i Googles cache kan man finde følgende oplysninger:
The Nordic Cash Group Ltd
68 Lombard Street
EC3V 9LJ London
United KingdomCompany Nr: 07254165
I det officielle firmaregister i Uk (Companies House) finder man følgende information:
Name & Registered Office:
NORDIC CASH LTD
68 LOMBARD STREET
LONDON
ENGLAND
EC3V 9LJ
Company No. 07254165Status: Active
Date of Incorporation: 14/05/2010Country of Origin: United Kingdom
Company Type: Private Limited Company
Nature of Business (SIC(03)):
None SuppliedAccounting Reference Date: 31/05
Last Accounts Made Up To: (NO ACCOUNTS FILED)
Next Accounts Due: 14/02/2012
Last Return Made Up To:
Next Return Due: 11/06/2011Man kan også finde følgende information i Googles cache:
Firmaprofil
NordiCash er en ledende formidler af lån i Europa, og vi hjælper tusindvis af mennesker hver enste måned. Vores online system er 100% automatisk, og sikre dig en hurtig og optimal service.NordiCash tilbyder ikke selv lån, men vi formidler kontakten mellem lånesøger og lånegiver. Ofte kan det være problematisk at finde det bedste lån, eller bare vide hvor man skal søge. Med NordiCash bliver din ansøgning automatisk sendt ud til alle de største lånefirmaer i Danmark, og hver af dem sender dig sine egne tilbud på lånet du ønsker. Det er utroligt nemt, hutigt og overskueligt at søge igennem NordiCash. Det kan også hjælpe dig med at få godkendt et lån da din ansøgning bliver sendt til rigtig mange steder.
Min konklusion:
Firmaet har adresse på et Regus kontorcenter i London og er oprettet i maj 2010. Det er ikke et professionelt firma – der er utallige stavefejl på den nedtagne hjemmeside.
Man er ikke “en ledende formidler af lån i Europa" og kan ikke have tusindvis af kunder hver måned!
Dem bør man holde sig langt væk fra.
/Thomas
8. september 2010 kl. 19:13 #159924MichaelForfatter08-09-2010 19:13Flot arbejde Tjep11
Citat fra din indlæg: “Ofte kan det være problematisk at finde det bedste lån, eller bare vide hvor man skal søge."
Sikke dog noget vrøvl. Hvorfor hulen skulle man dog betale fupmageren for at videresende låneansøgninger? Iøvrigt er der ikke én eneste låneudbyder i DK, som tilbyder lån uden sikkerhed selvom ansøgeren er registreret i RKI. Ikke én!
Nordicash er løgn og svindel der blot misbruger desperate menneskers sidste håb. Skammeligt, yderst skammeligt…
9. september 2010 kl. 19:05 #159982AnonymForfatter09-09-2010 19:05Kan helt klart anbefale folk at holde sig langt væk fra det her foretagende.
Jeg var lige inde at kigge på koden for deres kunde loginhttp://www.nordicash.com/kundelogin.htm
Internet explorer menu: Vis/Kilde
For det første burde login siden være krypteret med SSL (prefix https istedet for http).
For det andet er der ikke noget password, telefonnr. skal indtastes 2 gange.
For det tredie (og det er det værste her) er der ikke ordentlig login kode, istedet kan man se 42 hardcoded telefonnumre i koden. Bummer for de 42 mennesker det drejer sig om.mvh
Coder9. september 2010 kl. 20:56 #159988MichaelForfatter09-09-2010 20:56Det er ganske enkelt en farce. Idioten hardcoder sine kunder direkte ind i HTML-koden og nu er det så bevist, at fjolset har opnået hele toogfyrre (42 wow!) kunder i biksen. Måske liiiidt langt fra de “tusindvis af kunder" fænakken selv reklamerer med.
Totalt til grin og nu er login iøvrigt også blevet lukket. Virkelig sørgeligt at det er så nemt at oprette den slags fupsites her.
9. september 2010 kl. 22:16 #159994AnonymForfatter09-09-2010 22:16Enig,
det er tragisk det her. Jeg gemte en kopi af login koden på min disk, så jeg har stadig de 42 telefonnumre. Mindre end en time efter min post blev det fjernet fra siden. Jeg har debatteret lidt med mig selv om de skal offentliggøres.
Måske man burde sætte de 42 mennesker i kontakt med hinanden så de i en samlet gruppe kan gå efter fjolset.
Hvad synes i andre?
mvh
Coder9. september 2010 kl. 22:31 #159996AnonymForfatter09-09-2010 22:31Vi er godt klar over vi ikke er perfekte, og hver eneste gang der er blevet peget på en fejl har vi rettet den.
Vi har tilbudt alle at få deres penge retur hvis de på nogen måde skulle føle sig snydt eller af andre grunde ville have deres penge tilbage.
Jeg kan ikke se hvad mere vi kan gøre.
De 42 personer er dem der har betalt vores gebyr på 599,- og en stor del af dem er allerede blevet godkendt til et lån, et par af dem mangler vi at gøre færdige.
Vi har lovet vores kunder at vi inden for den næste uges tid vil være nået alle sammen igennem..
Der er ikke en eneste kunde ud af de over 800 der har søgt eller de 42 der har betalt der er kommet frem i denne debat og sagt de følte sig taget i røven.
Alt negativ omtale kommer fra folk der ikke har benyttet vores service, og blot er utilfredse med vores koncept, og det faktum vi ikke er lige så dygtige pro i facaden som danske bank.
Ud øver dette er flere af de informationer postet i denne tråd af vores kritikere slet ikke rigtige.
Jeg ved ikke hvordan det er med at poste de 42 kunder du har. Men til at starte med så tvivler jeg på det er noget de personer ønsker. Ud over dette kan der måske være et problem med persondata loven i at poste dem offentligt.
Vi gider virkelig ikke starte en debat. Vi har rettet fejl, og givet muligheden for at alle kan komme ud. Den er simpelthen ikke længere.
Jeg syntes virkelig i skulle lade kunderne give kritikken hvis der overhoved er nogen. I kan jo ikke være super objektive når i ikke engang har benyttet vores kunder.
9. september 2010 kl. 23:59 #160004MichaelForfatter09-09-2010 23:59Gad vide hvorfor mongolen konstant bruger ordet “Vi"?? Der sidder jo kun denne ene stakkel på sit lejede hummer og styrer denne såkaldte forretning?
Nu da vi efterhånden har afdækket hvad denne “forretning" handler om kunne Lordicash måske lige uddybe hvilke danske låneudbydere der rent faktisk låner uden sikkerhed til folk i RKI?
10. september 2010 kl. 7:49 #160008AnonymForfatter10-09-2010 7:49Jeg bruger ordet vi fordi vi faktisk sidder flere personer på kontoret.
Jeg fortæller desuden gerne i detaljer om vores firma, selv om jeg mener det havde været på sin plads at læse alt den information der var på vores side før man begyndte at give kritik. Der lå faktisk rigtig meget information, og det var skrevet på en måde så der ingen tvivl var om vores produkt eller koncept.
Da vi startede med at lave lån var vi formidlere. Vi modtag ansøgninger og sendte dem videre til lånefirmaer mod et lille gebyr. Vi gjorde dette i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og England. Vi formidlede tusindvis af ansøgninger om måneden, og var uden tvivl en af dem i EU der behandlede flest ansøgninger, så din hån af os tidligere er på ingen måde berettiget. Med medier som Facebook etc er det ikke et problem at komme til toppen hvis man betaler for trafikken, og da vi blot sendte alle ansøgninger videre og ikke skulle behandle dem kunne vi klare mange flere kunder om dagen end dem der modtog dem i sidste ende.
Vi tjente gode penge på dette, og i stedet for at sætte dem i banken besluttede vi os for at låne ud selv. Der er flere grunde til at vi valgte at låne til folk i rki, og de fleste af dem er økonomiske. Det er jo ingen hemmelighed at man forventer en rente over det normale.
Over 5% af Danmarks befolkning er i rki, og vi har lavet en vurdering der siger at der må være et stort antal af dem som har en ok økonomi som kan klare et lille lån. de fleste af de lån vi har godkendt ligger på 5-10.000,-
Så til dit spørgsmål om hvem der giver lån uden sikkerhed trods rki, så er det os. I august var der 16 der betalte vores gebyr på 599, og de er alle blevet godkendt til et lån.
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.