nordea Forbrugslån
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
nogen der ved hvor man kan få et forbrugslån med lav rente
gider ikke nordea mere de sætter min rente op hele tiden?
nu er den Effektiv udlånsrente: 15,308% synes det er meget
tak for hjælpen
Din rente er jo et udtryk for din økonomis formåen, og sikkerheden i den. Eftersom du har sådan en høj rente ved Nordea, så vil du nok også få en høj rente et andet sted.
Men skrab et budget sammen, med lønsedler og årsopgørelser, og smut rundt i et par forskellige og hør hvad de har at sige – en kreditvurdering er jo en privat sag, så det er lidt svært at give dig en reel rente.
ok .skylder kun 18000kr og betaler 500 pr måned men en syg åger rente
så bliver aldrig færdig haha
sikerhed i lånet har de da..de præset mig til af lave en livsforsikring da jeg fik lånet
Så hæv ydelsen, så bliver du meget hurtigt færdig med at betale de 18.000 kr tilbage.
Som lånet er nu, er du 4 år om at betale det tilbage, mens blot 875 kr om måneden vil bringe restløbetiden ned på 2 år.
Snak med dem om at hæve ydelsen, så er de tit villige til at se på renten.