Budget planlægning
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hejsa
Håber nogle her kan hjælpe lidt. Jeg er på udkig efter en godt program til planlægning af privat budget, helst gratis. Jeg har prøvet mig frem med Exel, men synes at det er for indviklet og de skabeloner som man ganske rigtigt kan hente til programmet er kun på månedes basis indtil videre, så derfor leder jeg efter noget andet.
På forhånd tak
MR
Jeg bruger bare det værktøj som banken stiller til rådighed, det opfylder fint mine behov.
Har Nordea nu, og havde Jyske Bank før, og begge havde et fint budget værktøj.
Men ellers er det nu ikke raketvidenskab at lave et Excel-ark selv, det er jo bare indkomst og udgifter pr. måned, og så skal det hele jo harmonere til sidst. Er man ikke så skarp til Excel, så køb sådan en bog til 38 kr. “lær Excel" i boghandlen.
Nykredit har et budget side du kan bruge gratis.
http://www.nykredit.dk/informationsSide.do?iwID=/privat/informationsside/diverse/kvikbudget.xml
Har du andre forslag til budgetlægning? *SV*
Hej!
Jeg har set lidt på forskellige budgetter for at få ideer til hvordan mit eget skulle se ud i excel.
En af dem jeg syntes der var fornuftige var inde fra penge.dk
Følg linket http://penge.dk/forbrug/artikler-forbrug/faa-styr-paa-privatoekonomien
Inde i artiklen står der med blåt “Penge & Privatøkonomis årsbudget", tryk der og du får et udemærket budget frem. Den er ikke speciel pæn men virker godt, farverne kan jo bare ændres til det ønskede.