Hvad mener Entercard med en Helhedsvurding???
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg har lige prøvet at ansøge om et FDB-betalingskort, men blev meget forundret over at med fast arbejde, nul gæld og ikke registret i RKI kan få beskeden “Vi har afslået din ansøgning pga. en helhedsvurding"…
Min kæreste har selv et FDB-betalingskort fast arbejde, ikke dårlig betaler.
Jeg vil bare gerne vide er fordi jeg deler husstand med hende at Entercard afviser mig???
p.s.
Jeg ved udemærket godt at Mastercards er en dårlig, så det behøves I ikke at nævne.
For ellers så burde de jo skrive i deres kortbetingelser “Max et kort pr. husstand".
Jeg husker dit tidligere indlæg om at låne 5.000 som du angiveligt ellers kunne have sparet op over 2 måneder:
http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=5308
Måske kan følgende tælle ned i Entercard/FDB’s pointsystem:
– mange tidligere adresser (som de kan slå op på CPR)
– manglende fastnet-tlf
– e-mail-domæne
– lav indkomst
Jeg siger IKKE at Entercard/FDB bruger eller ikke bruger disse kriterier. Jeg siger heller IKKE at kriterierne er relevante eller irrelevante for en risikovurdering. Men det er ikke helt utænkeligt at de KAN indgå.
“Helhedsvurdering" betyder at Entercard/FDB helst ikke vil hænges ud for en konkret begrundelse, der måske kunne være i strid med enten lovgivning eller Ekstrablads-læsernes folkedomstol.