Sagsøgning af Amagerbanken
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Er folk bare generelt naive? Hvordan kan man følge “rådgivgivning" om at investere flere penge i Amagerbanken og tro alt er lykke?
Jeg snakker ud fra artiklen: http://epn.dk/brancher/finans/bank/article2334467.ece
Hvis alt var gået godt og folk havde scoret en gevinst på 25-50-100%, så havde man intet hørt af brokkeri over dette.
Hvad har folk af holdningerne til denne “rådgivning", som folk åbenbart følger i blinde.
Typisk dansk. Når man taber penge så spiller man dum og påberåber sig dårlig rådgivning. Tjener man penge klapper man i og stikker pengene i lommen mens man udråber sig selv til en helvedes karl der virkelig kan det med penge.
AB-investeringen (og nu tænker jeg på seneste emission) lokkede i den grad spillefugle til der så muligheden for at score en hurtig gevinst ved at købe til kurs 3 og sælge dyrere, men det skete så bare ikke for andre end nogle få. Køber man aktier i en bank der i den grad var på hælene – hvilket var alment kendt – ja så vælger man at løbe en kalkuleret risiko og nogle gange går sådanne galt.
Så æd tabet og kom videre med livet.
PS: Skal man vinde en retssag skal man kunne dokumentere at rådgiveren har udlagt det som en (næsten) 100% sikker investering. Det tvivler jeg stærkt på har været tilfældet uden jeg dog har læst emissionsmaterialet.