Opsigelses af obligationslån
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg satte min lejlighed til salg i Januar og har nu været så heldig at få den solgt, med overtagelse 15. April.
Mit spørgsmål er; hvornår kan bedst betale sig økonomisk for mig at opsige lånet?
Min bank rådgiver siger, at når vi har et fastforrentet obligationslån er det i prindcipptet ligegyldigt, hvornår vi indfrier, da I skal betale renter frem til 1. juli 2011. Så det billigste for os vil være at sælge pr. 1/7-11, og opsige lånet senest 30/4-11, da vi kun betaler renter i den periode, hvor vi rent faktisk har lånet.
Har han ret – eller ?
På forhånd tusind tak for hjælpen.
Trine
Ja, han har helt ret. Læs evt. mere her:
Ja, han har, nok ikke overraskende, ret.
Ja det tænkte jeg nok – men man skal jo huske at banken osse er et sted der skal tjene penge – så synes, det er en god ide at dobbelt tjekke 😉
Tusind tak for bekræftigelserne – jeg skriver til ham og godkend denne løsning.
Trine