Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Bankmedhjerte samarbejder åbenbart med Sweedbank,
Men klikker man så på Sweedbank, og privatbanking øverst
så må man jo gå ud fra som givet, at det kun er den pågældende filial der betaler skat i Luxembourg,
-akkurat som det givetvis gælder danske bankers filialer.
Spar Nord’s tilbud om 2,60% gælder så vidt jeg kan se kun Stjernekunder (dvs. helkunder) og med 3 års binding. Det er i hvert fald sådan jeg tolker deres prisblad for indlån. Tilbuddet er i øvrigt lige udløbet pr. 25/3 så vidt jeg kan se.
Bankmedhjerte har ikke noget “samarbjde". Bankmedhjerte ER Swedbank – juridisk set er det et og samme selskab, der bare driver virksomhed under flere forskellige navne, i et forsøg på at få forbrugerne til at tro at det skulle være forskellige banker.
Men hvad har bankens skattebetaling med trådens emne at gøre?
Efter at Bankmedhjerte har sat indlånsrenten ned for nye kunder er denne bank i øvrigt helt uinteressant.
Er det ikke Mybanker’s opgave at holde fuldstændig
sty på dette!!??
Det skulle ikke være nødvendigt at DEBATERE dette, hvis
sitet løste sin opgave!
🙂
Synes Mybanker gør et godt stykke arbejde , man skal huske at vilkår hele tiden ændrer sig ude i bankerne så kan være meget svært at være 100 % korrekt og 100 % opdateret men generelt stor ros til Mybanker :-)))