Pensionsopsparing 4%
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg kan se at Mybanker har en reklame om at man kan få op til 3,4% i rente på pensionskonti.
Er der nogen der kender vilkårene for indskud på sådan en konto.
Jeg kan få 4% p.a.i DiBa, Danmarks ældste bank, med en bindingsperiode på 5 år.
Hvorfor er dette tilbud ikke med i reklamen, og kan nogen fortælle mig om dette tilbud så er bedre end tilbuddet på Mybanker til 3,4%.
Umiddelbart lyder det bedre, men er der noget jeg evt. har overset. S.U., hvis der måtte sidde nogen der har kendskab til emnet.
Jeg kender ikke til de to tilbud men en årsag til at dit forslag om 4% ikke er med her på mybanker er måke at den bank du nævner måske har valgt at spare på deres annonce kroner således at de i stedet for at gøre mybanker til en god forretning, bruger pengene på at give deres kunder rente – blot en tanke 🙂
Jeg ved ikke om denne bank sparer på reklamerne, men gode banker behøver egentlig slet ikke reklamere ret meget. I øvrigt er det vist også kun et fødselsdagstilbud, da den fylder 140 år, og hvorlænge tilbuddet gælder fremgår heller ikke.
Og hvis renterne stiger, hvad de jo nok gør på 5 års sigt, så er tilbuddet måske alligevel ikke så godt.
Jeg vil ikke undlade at gøre opmærksom på at DiBa er i store vanskeligheder
Mindre banker fanget i konkurs http://epn.dk/brancher/finans/bank/article2448136.ece
Så store vanskeligheder tror jeg nu ikke DiBa har, da den da har balance mellem ind- og udlån, hvilket mange andre banker desværre ikke har.
Men du mener at det er en af de første der følger i Amagerbankens fodspor med konkurs til følge? Det er da muligt, men så er der jo indskydergarantifonden.
Det er også muligt for de hurtige at få 5%
http://www.kbh-andelskasse.dk/Produkter/Pension/FornuftigL%C3%B8sning.aspx