en fejl på budgetkontoen
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
hejsa med jer
har en budgetkonto som der er blevet trukket 4400 kr på før men så blev sat ned til 3700 kr pga års gennemgang.
men så her den 31 maj når pengene kommer, er der blevet trukket 2 gange 4400 kr og 3700 kr fra min konto til budget, min samlever betaler også 4400 kr og de var godt nok trukket som de plejer.
så ringer jo til banken for at høre om hvordan og hvorledes men de kunne ikke finde mig i deres system via cprnr hmm har i oplevet dette ?
nåmen de fik så kontonr og fandt mig men det var først den 4 jeg kom til at snakke med i banken som kunne se der var sket en fejl og overførte så pengene tilbage på lønkontoen.
men kan jeg så regne med at tingene er iorden til den 1 juli monstro ? eller skal jeg lige tjekke med banken for at høre om det er iorden for en sikkerhedsskyld ?
Puha, det er j ikke til at vide for os… 🙂
Jeg tænker det er lettest at gå ind på netbank og selv stå for budgetten og de automatiske overførsler, så går det sjældent galt og du har selv overblikket.
Der er fine lister derinde som viser hvilket beløb der sættes ind. Hvis der så bliver lavet overførsler som IKKE matcher de automatiske overførsler der er sat op, SÅ er det skræmmende og så må der en god forklaring til fra banken 🙂
Nej, det behøver du ikke.
Skulle det – mod forventning – gå galt igen i næste måned, så ringer du blot til banken igen.