Ringkøbing Landbobank
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
En god eftermiddag.
Jeg har følgende spørgsmål til deltagerene i dette forum:
Har nogle i dette forum nogen viden (positiv/negativ) om Ringkøbing Landbobank.
mvh.
Frober
Har gode erfaringer med dem – har lavet en del specielarrangementer med dem.
Spørg løs hvis du har noget på hjerte 🙂
Jeg kunne godt give mit besyv med ift. også denne bank, men det orker man jo ærlig talt ikke mere.
Min opfordring er som vanligt: Boycot alt hvad der bare lugter af finansielle virksomhed, indtil der er ryddet helt op.
Jeg er ved at indskyde penge i Landbobanken
Hm!
Hvad gør du så. Sover med sedlerne under hovedpuden eller graver mønterne ned?
Ved du hvad, jeg har faktisk taget et af Mybankers råd til mig.
Vi skal jo have en bank for at få lønnen udbetalt. Så jeg shopper faktisk rundt på månedlig basis og finder den konto der giver det mindste tab.
Pt. er det så FIH som fik lov at afløse Bank med Hjerte.
Brian: Du shopper vel ikke rundt månedligt når det gælder lønkontoen? Går udfra at FIH bruges til opsparing…
Frober: Ringkjøbing Landbobank er ifølge mange eksperter en af kongerigets mest solide banker.
Men jeg synes ikke deres indlånsprodukter er prangende – hvad tilbyder de dig i renter og vilkår?
En god dag …
Ringkøbing Landbobank på den type konto jeg ønsker med netbank, visa/dankort, fri ret til at hæve og sætte penge ind på denne konto uden binding:
Over 100.000 1,1 % pro anno.
mvh.
\frober
Ja okay, det er selvfølgelig kun opsparingen man flytter rundt 😉
Hvilken konto har du?
Hvorfor ikke binde pengene i en kort periode og få mindst det dobbelte i rente?
2,20% med 3 måneders binding, eller 2,50% med 6 måneders binding hos FIH.