Netbank på tabletcomputer ?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg er træt af Windows, og Mac-OS frister heller ikke.
Findes der Android tablets, som kan komme på Danskenetbank?
Og hvad med den kommende Cromebook, som kører googles chrome-OS ?
Du. Komme på med en smart phone på Android så hvorfor ikke en tablet
Da logon til alle netbanker kører via NemID, som kræver Java, kan du ikke logge på alm. netbanker fra en tablet, ligegyldigt om den er fra Apple eller er Android baseret.
Men der findes naturligivs en App til begge platforme til næsten alle banker, som i større eller mindre grad giver samme funktionalitet som den “rigtige" netbank. Danske Bank er vist længst fremme i skoene mht. funktionalitet.
Tak. Det er godt forklaret.
Det er Google Chromebook som jeg er mest interesseret i.
Problemet er at Nem-ID baserer sig på Java, som af Google anses for forældet. De siger at det hele burde nu køre på HTML5.
ovenstående var skrevet fra min android smart phone men jo det var sådan set også det jeg ville sige. Android brug en android ap andre ind danske bank har det også men det med giro kort ved danske er fedt.
chrombook humm ved ikke men jeg bruger da java i chrom og til net bank på mine pc’er men helt sikker er jeg ikke
http://enciphergroup.com/2011/05/chromebooks-android-powered-phones-an-insight/
men køb en og lad os høre
ser ud til at du har ret.
http://www.appsusergroup.org/news/no-java-support-for-chromebooks
men www uden Java? humm