Børnebørnsopsparing
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Påtænker at oprette børnebørnsopsparingskonti til de kære små børnebørn. Beløbene på kontiene skal først komme til udbetaling, når børnebørnene fylder 21 år.
Helgenæs Sparekasse tilbyder 3% i rente med halvårlig rentetilskrivning.
Kan andre pengeinstitutter gøre det bedre.
Hilsen morfar.
Nordea kan IKKE.
De giver KUN 1,5% på børnebørnsopsparing.
Det bør måske lige oplyses, at mine får pengene udbetalt, når de fylder 14 år.
Hannibal:
Du kan jo bare placere den i pulje hos Nordea.
Lav risiko har givet 3,4 %, middel risiko: 5,1 % og høj 6,4 % i år.
I år 2011 var den stort set 0 % og i 2010 fra +10 til 17 %. Så hvorfor være kedelig at sætte den kontant når horisonten er så lang.
og ja, hvorfor få den udbetalt når de er 14 år !? Mon ikke de har mere brug for dem når de er 18 år, (kørekort) eller 21 (bolig).
Bare mine tanker !
http://www.nordea.dk/sitemod/nordea_dk/modules/pension/puljeafkast/default.aspx?page=2
og lige et link, så du kan se hvor jeg har tallene fra :o)
Nu er der jo så bare lige det, at det er en BØRNEBØRNSOPSPARING, der ønskes besked om, og ikke børneopsparing. Ved BØRNEBØRNSOPSPARING tror jeg ikke, at puljevalg er muligt.
Morfar
Ja morfar, det har du så sandelig fuldstændig ret i!