langsommelig svartid på email henvendelse
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg venter nu på 8. dag på svar på en email jeg sendte til saxobank Jeg har bedt dem om at vejlede mig om hvordan jeg kan få udbetalt mine pensioner
Flere rykkere giver bare det svar: du ligger i kø i pensionsafdelingen
I mellemtid tjener de renter på mine indestående ca 400.000
Er det en rimelig mode at behandle sine kunder på?
De sikkert bare travlt….. du virker en smule utoldmodig i mine øjne.
Jeg ville ikke finde mig i det i min bank, men har ikke Saxo så ved ikke hvordan de kører biksen.
En mail vil jeg mene skal besvares indenfor 24 timer, som minimum mef en nærmere besked om lange svartider.
Sker det ikke vil mange gøre som dig, sende rykkere og derved blot give mere fyldte mailbokse.
Har du mulighed for at ringe til dem så prøv det.
Har du fået svar?
Er det meget presserende, så vil jeg da gerne være dig behjælpelig.
Jeg har endnu ikke fået svar, nu på 10 dag
Tak for tilbuddet, men det haster ikke mere end det jager,
.
Jeg er dog ret utilfreds med at etrade ikke har tid til at vejlede mig i hvordan jeg får fat i min egen penge
Hvis pensionen overstiger kr. 100.000 kan du lige pt. flytte den til nordnet og få 500 kr. i flyttebidrag (som vist svarer til saxoebanks/etrades pris for at flytte ordningen.
Jeg har kun oplevet hurtige svartider hos nordnet.
Du behøver da ikke at få vejledning i hvordan du “får fat i dine penge". Det fremgår da af den aftale du har indgået med banken, hvornår din opsparing skal udbetales.
Generelle spørgsmål er banker i øvrigt ikke meget for at svare på, der ville jeg da til enhver tid tage telefonen og ringe for at få afklaret min evt. uvidenhed. Hvorfor har du ikke lyst til at gøre det?