Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Santander consumer bank er den mest amatør agtige kludekræmmer butik jeg længe har oplevet. De har overhovedet ikke styr på de indbetalinger de modtager. Vi har har nu 2 måneder i træk oplevet næsten at blive “stalket" af den flok amatører fordi de mener at vi mangler at betale afdrag på et billån. Sandheden er så at vi stort set hver måned ringer til dem og fortæller at vi sætter flere penge ind på lånet end vi egentlig skal. De fleste måneder har vi indbetalt Kr. 10000 (vi skulle rigtigt indbetale ca. 1400/md). Jeg snakkede med deres “kundeservice" så sent som i formiddags, hvor de fortæller at de godt kan se der er gået Kr. 10000 ind, og de lovede højt og helligt at de ville gå vidre til deres økonomi afd. med det, meeeen, så bliver vi ringet op her til aften af en eller anden skoletøs, som fortæller vi ikke har betalt afdrag……det er sgu næsten til at græde over hvor dumme de er i den biks
HOLD JER LANGT VÆK FRA DEM