Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
jeg har aftale med nykredit, håber det går godt 🙂
Og hvorfor gik du ikke i banken før du stillede dit spørgsmål? Det ville da have været fornuftigt at gøre.
Er du tolk, for jeg syntes at du allerede behersker dansk særdeles godt, men måske du allered har boet her i en årrække. Ok, det rager selvfølgelig ikke mig, men jeg krydser fingre for at du kan få dit lån i Nykredit snarest muligt, så du kan få egen bolig.
Jamen det var da også synd for banken hvis det tabte nogle penge, det er jo bekendt at bankerne i Danmark står på falitens rand, så ja lån ikke penge til udlændinge fra ikke EU-lande ja men er en fra UK er det nok en helt anden sag Den danske Skat skal nok finde ham i Uk. Dog er det en sort er jeg fuldt enig i at ikke låne dem da det er for usikkert men her er der vist en som arbejder i en bank for jeg mener fuck bankerne de snyder bedrager spiller med hele den danske velstand og ingen siger noget til det, men at en fra UK vil låne til et hus så farer folk op , hvor en nogle dog ynklig at høre på.
Jamen det var da også synd for banken hvis det tabte nogle penge, det er jo bekendt at bankerne i Danmark står på falitens rand, så ja lån ikke penge til udlændinge fra ikke EU-lande ja men er en fra UK er det nok en helt anden sag Den danske Skat skal nok finde ham i Uk. Dog er det en sort er jeg fuldt enig i at ikke låne dem da det er for usikkert men her er der vist en som arbejder i en bank for jeg mener fuck bankerne de snyder bedrager spiller med hele den danske velstand og ingen siger noget til det, men at en fra UK vil låne til et hus så farer folk op , hvor en nogle dog ynklig at høre på.
Måske Denudenbladformunden burde frekventere Nationen på Ekstra Bladet i stedet? Du vil passe lige ind.
jeg har ikke selv bolig men lejeligheden har vi betalt 9000kr mdr i ti år uden problemer vi har til rest 5300kr til os selv pr månede