test3
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hvad betyder indlæg med test1 og test 2,(skrevet midt om natten) jeg kan ikke se hvad det eer for noget? Er måske min computer, der ikke kan vise indholdet af trådene.
Kan nogen opklare dette mysterium for?
Tak på forhånd!
Det er nok den gode skribent test som skriver i søvne…
Jeg tror det er alt det billige vin fra Calle, hævningen af billige euro på udenlandske MasterCard, kontanthjælpen, de hyppige aktie handler, bekymringer over den udenlandske pensionsformue eller det fejlslagne redningsforsøg for amagerbanken som halihalo stod bag sammen med en kreds af storinvestorer der har sat sig på synsnerven.
God bedring.
Test
Frækheder er til for at blive overhørt.
Jeg har været i Calle et par gange i hele mit liv, men jeg ved at du kører der ned 2 gange hver uge sammen med konen, der er på flekstid og hæver ca 150.000 kr. i statstøtte hvert år som supplement til milliongagen.
Set i betratnig heraf kunne man godt forvente at du købte dine varer i Danmark, men nej, du skal til Tyskland 2 gange om ugen, iflg. eget udsagn tidligere for at hjælpe Angela Merkels statskasse.
Tak for et godt grin halihalo