billigste valuta
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg skal bruge Schweizer franc men hvor køber jeg billigst. Jeg købte 30 Dec. 2013 til en kurs 629 på Hovedbanegården i Kbh. Jeg ser kursen forskellig steder men er der så meget at sparer ??
Næ, det er småpenge i forskelle rundt omkring så medmindre du skal veksle virkelig mange penge kan det være lidt ligegyldigt.
Personligt bruger jeg mit Visakort i udlandet såvidt det er muligt og hæver lidt i automater en gang i mellem, men jeg rejser heller ikke så tit.
Hvor mange skal du bruge?
Så kan vi evt lave en handel har CHF og skal bruge dkr
men min kurs den anden vej er jo tilsvarende dårlig
Visakort er billigst
Hvordan er det nu man kontakter andre skribenter her på sitet?
Nå, det kan man vist ikke, kun “Nultopskat". Seriøs har du sgu aldrig været, men ok, der skal være plads til alle, og et billigt grin kan man jo altid få ved at skimte dit ævl.
MasterCard er billigst
hej nultopskat,- hvad du har eller hvis du har f.eks 250 schwerzer franc hvad er kursen, da den skal være fordelagtig..mvh. osiris
Hvis beløbet er 250 chf, så er vores udgifter nok større ved at mødes, end den besparelse vi begge kan opnå.
Jeg har en løn i CHF og skal ind i mellem bruge lidt dkr, normalt overfører jeg blot fra min schweitsiske konto til min danske konto, det koster selvfølgelig også lidt,