Dårlig kundeservice hos santander.
-
RudForfatter06-03-2014 12:54
Indlæg
-
6. marts 2014 kl. 12:54 #94184RudForfatter06-03-2014 12:54
Normalt er jeg ikke typen der går i små sko, men har idag talt med Santander om indfrielse af billån på 85.164. Spørg om man ikke kunne få et klækkelig afslag i form af nedsat rente, eller andet?? Hvori Der bliver sagt lyn hurtigt du skal bare betale hvad rest gælden er samt rente dd. bliver helt paf og siger tak, ikke noget med at sætte sig ind i den gældene sag!! bliver bagefter rigtig arig, WHAT TO DO??
6. marts 2014 kl. 13:20 #205496AnonymForfatter06-03-2014 13:20Man kan også sige, at du har en noget urealistisk holdning til hvad der kan lade sig gøre, og at det nærmere er dig der går i små sko. Vil du ved kassen i en forretning også forsøge at betale et mindre beløb end hvad kassebonen lyder på?
Jeg ville have gjort det samme som medarbejderen i Santander.
6. marts 2014 kl. 13:25 #205498thsvForfatter06-03-2014 13:25Lyder præcis som den formulering vi fik fra Nordea Finans.
Ved indfrielse skal restgælden plus renter til d.d betales.
Til gengæld slipper du for de fremtidige renter. Det er vist helt normalt praksis alle steder.6. marts 2014 kl. 13:30 #205500AnonymForfatter06-03-2014 13:30Hvorfra får i dog den ide fra, at man ved indfrielsen af et lån ikke betale både restgælden og rente til indfrielsesdagen?
Har i penge stående, forventer I da at få udbetalt indestående med rente til udbetalingsdagen. Hvad tænker I dog på?
6. marts 2014 kl. 13:32 #205502testForfatter06-03-2014 13:32nu er det lidt uklart hvad det er kasper mener men ening med thsv og metais. naturligvis skal man betale de aftalte renter til og med infrigelses datoen. Det er jo også det man har skrevet under på da man lavede lånet.
6. marts 2014 kl. 14:03 #205504RudForfatter06-03-2014 14:03Som kundeservice medarbejder eller hvad vedkommende var, kunne man først og fremmest sætte sig ind i sagen og bede om mine oplysninger,frem for at hælde affald i hovedet på en før man overhovedet havde kommet frem til sagens kerne. og derefter sige at vi slipper for renter og sårn så man som kunde vil føle sige bedre behandlet i denne sag. Tak For respons.
6. marts 2014 kl. 14:24 #205506testForfatter06-03-2014 14:24så du foretrækker en lang snak som resultat af din latterlige forespørgsel frem for et direkte svar?
Ja sådan er der jo nogle kunder der er. De er faktsik typisk ret lette at håndtere.
6. marts 2014 kl. 19:01 #205524HalliHalloForfatter06-03-2014 19:01Jeg har lige snakket med Santander i dag, og bedre kunderådgivning skal man bare lede længe efter.
Så jeg er 100% tilfreds og lidt til.
I mine øjne en fantastisk service!
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.