Ang. sammenlægning af lån
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Min kæreste og jeg har pt et bilfinansieringslån, som lyder på 98.000. Vi regner med at kunne betale lånet ud inden for de næste 14-15 måneder. Dog er vi også meget interesseret i at købe bolig mens renten er så lav.
Mit spørgsmål går på om det er muligt at oprette et boliglån og slå det sammen med bilfinansieringslånet, så det bliver til et samlet lån ?
Mvh
Michael
Eftersom belåningen i såfald vil blive >100% giver det ingen mening
Renten eksploderer formentlig heller ikke på 1-2 år så slå koldt vand i blodet. Det er langt vigtigere at etablere en ordentlig opsparing inden et boligkøb og i øvrigt betale al anden gæld ud.
Tusind tak for inputtet. Det har også hele tiden været vores plan, men det er rart at vide om man har lavet den pt mest optimale plan 🙂
Fuldstændig enig med Michael
Få fjernet alt gæld, og lav så en opsparing. På den måde står i stærkt når I skal købe hus.
Har man en opsparing, når man køber hus, kan man måske undgå de øverste 20% af financieringen, som altid er den allerdyreste, og som ofte giver de største begrænsninger i forhold til hvor meget man kan købe bolig for…