Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Overvejer at købe sommerhus med lån i sommerhuset + friværdi i vores hus.
Er i tvivl om vi skal vælge F5 eller fastforrentet (løbetid 20 år). Vi har prøvet at sætte os ind i bidragssatser, ÅOP og omkostninger i øvrigt, men vi kan ikke finde en gennemskueligt vej i “junglen".
Gode råd modtages : )
Her ser man, at der findes mange fattige mennesker, der ikke har andet udover masser af penge!
HalliHallo – hvad laver du på dette forum udover at genere folk? Du lyder som en bitter mand!
Hej vinelskeren, nej, nej, jeg er absolut ingen bitter mand, der tager du ikke fejl.
Men hvad laver du på sådan et forum?
Men hvis du havde kikket lidt i gamle svar, så har stort set samme spørgsmål været stillet tidligere.
Skal man da ikke lede i gamle indlæg før man selv stillet et helt identisk spørgsmål?
tja – hvad laver jeg på forum – hvad tror du egentlig? Jeg er uddannet på Handelshøjskolen og interesserer mig økonomi. Jeg er nysgerrig efter, hvad andre tænker og søger råd, vejledning og inspiration. I al den tid jeg har været på forum har jeg set mange kiksede bemærkninger fra dig, som i bedste fald kun har til formål at provokere. Du må gerne undlade at kommentere på mine indlæg i hvert fald. Eksempelvis denne:
"
15-02-2015 23:27
Her ser man, at der findes mange fattige mennesker, der ikke har andet udover masser af penge!"
hvad vil du sige med det? Min tolkning er, at du antyder, at folkene på denne tråd, mig selv inkl., ikke har andet livskvalitet end penge. Er det korrekt opfattet? Til jer andre – bliver der ikke kørt censur herinde eller kan man egentlig bare fyre af, hvad man har lyst til?
Hej vinelskeren, nej, nej, jeg er absolut ingen bitter mand, der tager du ikke fejl. 🙂 Læs lige den igen
Drop at læse hvad vores troll: Halli Hallo skriver…
Det er tit det rene galimatias.