Må jeg høre din mening om Danske Bank?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej Alle
Jeg er ved at skrive et projekt om Danske Bank og vil i den forbindelse høre om der var nogle Danske Bank kunder, der kunne have lyst til at besvare nogle spørgsmål for mig.
I så fald, kan jeg bare sende spørgsmålene på en mail?
Jeg er interesseret i kunder der tilhører:
Basis
Ekstra
Eksklusive
Rigtig god dag til jer
Vh
hej
jeg har haft db i næsten 50 år ,men nu kan jeg ikke komme ud af banken hurtigt nok,
folk burde advares om banken ,jeg har tænkt på en hj side m advarsler om db
v h
orla jensen
Hej Orla
Hvilken gruppe tilhører du i danske bank? og må jeg evt sende en mail med nogel spørgsmål du så skal svare på?
De bliver selvfølgelig behandlet anonymt.
VH
hej
jeg er eksklusive kunde, du må gerne sende mig nogle spørgsmål
v h
Tusinde tak, har du en mail jeg skal sende dem til?
Kunne ikke drømme om at offentlige gøre min mailadresse. Jeg er en tilfreds danske bank kunde.
Min kæreste kan aldeles og slet ikke få lov til at forlade DB i forbindelse med at hun er blevet skilt og hæfter for sin eks, jeg har sågar sagt at jeg kan “betale" hende ud, men ak nej, de er totalt genstridige. Aldrig nogensinde ville jeg anbefale min værste fjende dem.
Der er helt bestem ingen der kan tvinges til at forblive kunder i en bank mod deres vilje. Men har man gæld eller kautioneret for en gæld hænger man natuligvis på den forpligtigelse,
Hej Annie
Hvor mange tråde har du egentlig nu oprettet vedr. Danske Bank?
Hvad er dine svar mundet ud i, kunne du ikke oplyse dette? Eller måske i din anden tråd?
Der er desværre hele tiden så mange, der lige skal indrykke deres indlæg 2 eller 3 gange, men formålet kan jeg ikke se?
hej annie
du må sende mig en mail adres. som jeg kan bruge
Må jeg se det projekt du skal lave om Danske Bank, når det er færdigt?
Nå ja, andre er jo nok også meget interesseret.
Hvor mange tråde har du gang i m.h.t. til denne bank? Har du ikke svaret på, men jeg kan nok selv finde ud af det.