Kan jeg flytte min lønkonto
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Uden at at flytte resten af mine lån til en anden bank?
Det kan du vel godt, men det kan sagtens få negativ indflydelse på din nuværende banks holdning til dig som kunde.
Det er måske heller ikke det bedste budskab at sende til en ny bank, at du vil skifte væk fra forpligtelser? Lyder lidt sådan.
Nu kender jeg ikke baggrunden, men hvis du har noget uafklaret så få det på plads.
Det er som bare for at sende et signal til min nuværende bank (som jeg hurtigst skal væk fra) at jeg absolut ikke er tilfreds med service og ikke vil finde mig i deres gebyrpolitik i samarbejde med Totalkredit.
I så fald ville jeg indhente et tilbud hos en eller flere andre banker. Herefter gå tilbage til min nuværende bank og kræve et bedre arrangement ellers smutte.
Gebyr-politik i samarbejde med Totalkredit?
Det er ikke banken som sætter gebyret op. Hvis du ellers er tilfreds med din behandling i banken så vent 3-5 måneder.
Din rådgiver er højst sandsynlig lige så frustreret som du er.
Sydbank melder eksempelvis ud de frygter det koster dem kunder nu pga. folk vil væk fra Totalkredit. Det er nærmere Totalkredit som stikker deres samarbejdspartnere i ryggen (også selvom de får lige under halvdelen af bidraget) – men tænk på at det kun er en marginal indtjening til banken, som mister det primære – bil/alm. boliglån, investering, pensionsopsparing mv.
Enig, man kan til enhver tid flytte sin lønkonto eller blot oprette en ny, hvem skulle kunne forhindre en i det?