Reserveret beløb for køb der ikke gik igennem??
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej kan nogle hjælpe mig med nogle regler eller forslag til hvad jeg ka gøre…. For ca 2,5-3 uger siden bestilte jeg nogle sko på nettet, pengene blev reserveret straks men en uge efter fik jeg en mail om at min ordre var annulleret da de ikke havde de varer hjemme som jeg havde bestilt…. De skrev at beløbet der var reserveret ville være tilbage på min konto om 3-5 bankdage….. Det var de ikke og nu efter at ha brugt mere end to uger med alt fra mail frem og tilbage med firmaet der siger de intet ka gøre da de ikke har “hævet “pengeneopkald og det er min bank der ka ordne retning ikke dem , har ringet til, skrevet og mødt personligt op i banken op til flere gange hvor de siger de ikke i hjælpe pg jeg ka først få mine penge penge til juli??!! Ka det virkeligt være rigtigt??? Har visa electron og min bank er Nordea… Please hjælp mig
Dorthe
Sakset fra danske bank
“Hvorfor forsvinder reservationen ikke fra min konto?
Du kan opleve at en reservation vedbliver at stå med status: ’Venter’, på din konto. Hvis en forretning glemmer at annullere en reservation, fx hvis varen ikke kan leveres, forsvinder den ikke fra din konto.
Annullering af en reservation skal ske via den pågældende forretning. Kontakt derfor altid firmaet, og bed dem om at annullere købet og slette reservationen. “