Er det en god ide´ at spille
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg vil spille med i den svenske obliagtioner. jeg fik reklamer i døren fra både Dana invest og præmie garnati A/S.
Det er sådan, at man betaler en bestemte beløb pr måneden,og efter 4 år får man alle pengen tilbage og sametidige spiller man og måske vinder man er million. Er det fup eller fakta? Adressen for begge firma er http://www.millionspillet.com og http://www.dana-invest.dk.
Er det nogen,som har forstand på det,er det rigtigt det de siger, og kan man stole på Dem.
på forhån tak
Hejsa
Svenske præmieobligationer er nok en meget sikker måde at spille på, men køb dem i banken, der er prisen ca 1/4 af Dana’s pris, dog skal du så selv holde øje med om nogle bliver udtrukket.
Dana’s rente er så vidt jeg husker 25 % pa, det kan banken også gøre bedre.
Hvis du gerne vil betale overpris, er Dana løsningen.
Lotteri er en ekstraskat der kun er lagt på folk med dårlig matematisk begavelse. Køb obligationer i stedet – de giver bedre gennemsnitligt udbytte.
Hvis du VIL bruge penge på et dyrkøbt ‘håb om den store gevinst’, så er præmieobligationer ikke det værste. Men køb dem alligevel billigst muligt som nultopskat beskriver.
Ang. Svenske obligationer.. Det kan godt være at man får sine indskud tilbage efter 4 år.. Jeg har spillet med gennem 2 år ( 2400.-) og har vundet 500.- SKR (427.- DKR) og en lyn-blender til værdi af ca 250.-. Jeg antager at chancen for at vinde den store gevinst er større ved at spille på Danske Spil.. Tips, Lotto, o.lign.
Mvh Krudt06 på ca 65år.