Danske bank nye konti
-
Indlæg
-
8. juli 2007 kl. 14:31 #113892AnonymForfatter08-07-2007 14:31
Fuldstændigt enig!!!
Der er da ingen journalist med respekt for sig selv der gider skrive om en lille bank – hvem i alverden gider også at læse om det?
Men når 5 af de små bliver anklaget for karteldannelse så er det en anden snak.8. juli 2007 kl. 14:34 #113894AnonymForfatter08-07-2007 14:34Bahnsen – du har glemt Harry!!!
Hvorfor er du så kritisk overfor Danske Bank??
8. juli 2007 kl. 15:11 #113898AnonymForfatter08-07-2007 15:11Det skulle da lige være en lokal ugeavis. Men nå nej. De lever jo af de små banker, så det må de nok hellere lade være med.
8. juli 2007 kl. 16:00 #113900AnonymForfatter08-07-2007 16:00Derfor ved jeg at banken også godt vil refundere f.eks. en måneds gebyr for en pluskonto hvis de har opkrævet det of det er urimeligt for den ventetid der er for at få lavet en konto om til 24/7, det har jeg et familiemedlem der har fået.
9. juli 2007 kl. 22:55 #113950AnonymForfatter09-07-2007 22:55Ja, det ved jeg nu ikke.
Hvis Danske Bank havde ønsket at gøre noget for de værende kunder og få dem til at få eventuelle fordele først, havde de formentlig brugt en målrettet direct mail til deres værende kundemasse, så kunne de også have styret konverteringen af konti – det er jo også en af fordelene ved at benytte direct mail.
Man har istedet satset på ukontrollable massemedier, og det får mig til at tro at de satser meget på nye kunder, og udnytter trægheden blandt værende kunder til at flytte bank.10. juli 2007 kl. 9:39 #113954AnonymForfatter10-07-2007 9:39Jeg er nu helt sikker på at eksisterende kunder også har fået et brev, jeg har da i hvert fald modtaget et….
I øvrigt mener du så at banker laver markedsføring for at beholde eksisterende kunder eller få nye kunder?????
Man reklamerer vel for at erobre markedsandele……10. juli 2007 kl. 9:54 #113958AnonymForfatter10-07-2007 9:54Jeg har helt sikkert ikke modtaget noget brev om 24/7 og en kollega har heller ikke modtaget.
Markedsføring laver man både for at få nye kunder og beholde eksisterende. For at holde på eksisterende laver man loyalitetsprogrammer og underretter selvfølgelig dem om forbedringer så de ikke bliver ringere stillet end nye, hvis man er en ordentlig virksomhed og håber ikke bare på den går nok, de skifter ikke når de er i gyngen.10. juli 2007 kl. 10:22 #113962AnonymForfatter10-07-2007 10:22Og tænk så hvis ikke de havde reklameret – hvordan skulle I så vide at kontoen var kommet? ;o)
Hvis du logger på netbank står det i øvrigt også….
10. juli 2007 kl. 12:02 #113966AnonymForfatter10-07-2007 12:02Nu tror jeg vi kommer til at køre i ring, og det vil jeg skåne denne linies læsere for.
Men jeg tror Gode råd har et forhold til Danske Bank som mange af vi andre kunder kunne ønske os. Kan Gode råd løfte sløret for hvordan man får sådan en bankforbindelse ?
10. juli 2007 kl. 15:24 #113968AnonymForfatter10-07-2007 15:24En rigtig god bank og en rigtig god bankmand
13. juli 2007 kl. 14:34 #114072AnonymForfatter13-07-2007 14:34Prøv nu da for søren at logge ind på
Og læs hvad der står….. Og hvis i ike kan forstå hvad der er skrevet derinde, jamen så er der da et telefon nummer i bunden i kan ringe på og spørge..
Har faktisk også modtaget tilbud om kontoen, og jeg syntes den er god.. Man skal jo selvfølgelig lige huske at betjene sig selv via netbanken til dagligdags ting..
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.