Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
De banker jeg følger renten på har forhøjet i marts og det var der Danske Bank sagde de samlede op og ventede til næste renteforhøjelse – og så kommer de kun med 1/4 % her på indlån. Jeg passer en Danske Bank konto med fuldmagt for en anden, og der kan jeg se de her i weekenden har ændret renten så man kan se det på kontoens vilkår. Udlånsrenten hævet med 1/2 % og indlånsrenten med 1/4 % -smart tror de i Danske Bank så er rentemarginalen lige hævet med 1/4 % – men det er altså for lyst her om sommeren. DB opfører sig ikke smart, og det er dem der siger fusionspengene fra BG skal komme kunderne tilgode.
Så se lige her med kun 0,125% rentestigning på indlån:
23. maj 2007
Rentesatser: Indestående i interval
0,00 DKK – 25.000,00 DKK Rente pr. år 0,125 %
25.000,00 DKK – og derover Rente pr. år 0,500 %
Rente af gæld: 14,750 %
Nominel årlig rente af gæld: 15,586 %
———————————————————-
16. juni 2007
Rentesatser: Indestående i interval
0,00 DKK – 25.000,00 DKK Rente pr. år 0,250 % (steget 0,125 %)
25.000,00 DKK – og derover Rente pr. år 0,625 % (steget 0,125 %)
Rente af gæld: 15,250 % (steget 0,500 %)
Nominel årlig rente af gæld: 16,144 % (steget 0,558 %)
Hmmm, mærkeligt… Roskilde Bank var de første (dagen efter) der fulgte med Danske Bank og gav 4,00 %, Nu giver de 4,25 % – ergo en stigning på 0,25 %……
klip fra hjemmesiden:
Roskilde Bank tilbyder en HøjrenteKonto for private hvor du får 4,25% i årlig variabel rente.
– og i øvrigt hvad så med Nordea der valgte at reklamere med 4,15 % og derefter satte den ned til 3,75?
Hvad tror du i øvrigt det koster at lave det der 0 daglige gebyrer, netopsparing og højrente???
Jamen det har du ret i , det var bindegalt og det har de også fået hug for her i debatten og det fortjener Nordea også at få for det ligner da ikke noget. Jeg har hedigvis ikke noget med Nordea og gøre.