Kassekredit
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Er det uhørt for en familie på 2 voksne og 3 børn at have en kassekredit på 50.000 kr ? De voksnes bruttoindkomst er ca. 700.000 kr. om året.
nej
Nej, men er det virkelig nødvendigt med en årsindtægt på 700K? Der burde da være overskud til en “positiv kassekredit" (=opsparing) istedet efter min mening.
Nej, men det er det så 🙂
Er det lidt “forbudt" at have en kassekredit ?
I virkeligheden er det vel bare en ydelse man betaler for ?
Ja, en kassekredit koster kun, hvis man bruger den.
Jeg har selv en på 50.000,- og min indtægt er bestemt ikke på 700.000,-
Jeg bruger den nu sjældent, den ligger blot som en sikkerhed.
Du lyder som om, du er utilfreds med din bank. Kan du ikke skifte bank? Jeg er sikker på du kan få en kk meget større end 50.000,- kr andre steder.
Den har jeg ikke slet ikke fattet, jeg troede bare at han ville bekræftes i at det ikke er unormalt…
Nej, jeg er faktisk godt tilfreds med banken.
Det virker bare nogle gange som om banker heller vil oprette LÅN end en kassekredit. Som kunde synes jeg bare en kassekredit er mere fleksibel.
Noget helt andet: Det er meget tabubelagt at tale om den slags, tror jeg. Hvem spørger lige naboen om hvordan han klarer sin økonomi….
Mette, hvilken bank er det ?
Danske Bank tibyder lønkontokreditter på 100.000, rente 9,1% gratis Visakort, mastercard, amexkort, netbank, betalinger i netbank. Faktisk billigere end skandiabank og basisbank……
Det er Danske Bank.