lån
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
hej jeg hedder amir og jeg er 20 år gammel og jeg har gæld og jeg står i rki og jeg kan ikke låne peng af banken.
så hvis der er nogen der har en ide til hvor og hvordan man kan få samle sit gæld et sted, så må i meget gerne skrive til mig på mit e-mail amir-habibi@hotmail.com tak på forhånd
Kære Amir
Lad være med at tro du kan låne dig ud af dit problem. Du bliver ikke rigere eller bedre stillet af at optage nye lån.
Selv om det er synd for dig, må du også være realistisk og indse, at der ikke er nogen banker der vil have RKI-registrerede. De der eventuelt vil yde dig lån tager formentlig en rente, der er mindst lige så høj som den du i forvejen betaler.
Men da du kun er 20 år, går jeg ud fra din gæld ikke er udsigtsløs stor, så det du kan gøre er at lave et fornuftigt budget og indgå afdragsordninger med dem du skylder penge. Overtid vil du så kunne spare op til at betale dig ud af RKI, men her og nu må du prøve at se RKI som en fordel, for det forhindrer dig i at lave flere dumme ting.
Du taler for døve øre herinde Menelaos. Folk ønsker ikke gode råd om deres gæld, men kun her-og-nu løsninger og du kan godt regne med at få sure opstød for dine indlæg.