Citybank
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hvem ved noget om Citybank?
Hvad vil du vide?
At de sælger dyre forbrugslån til folk, der ikke har været vågne nok til at få en meget billigere kassekredit i en normal bank?
Fra deres egen hjemmeside:
Lån 200.000 over 12 (!!) år. Samlet tilbagebetaling: 417.312 kr !!
Den omkostning kan man få en splinterny familiebil for, men god fornøjelse da med Citybank.
Hej
Bare for en god ordens skyld, så hedder de Citibank, hvis det er dem, jeg tænker på.
Og hvad er forskellen på Citibank, alle de andre “hurtigfinansieringsselskaber", L’easy og you name it. Det er vel, som det altid har været, skide dyrt hvis du vil have det nemt og hurtigt. Næsten som at vælge at handle i Brugsen i stedet for i Netto. Alle ved, at Netto er billigst men ikke desto mindre er der mange der vælger Brugsen af andre årsager end prisen.
Acceptcard har eksempelvis altid haft mulighed for “livstidskreditter" til 23% i rente så jeg har da svært ved at besvime over Citibank.
Og bare for en god ordens skyld, så er jeg ikke ansat i Citibank.
Mvh. og glædelig jul fra Helle, der er liiiiidt småtræt af på 10. år, at tæske rundt i finansieringsselskabernes rentesatser.
Der er heller ingen forskel på Citibank og andre hurtig-“lån på dit glatte ansigt"-selskaber. Jeg fatter dog ikke, hvorfor nogle mennesker bliver ved med at finansiere unødvendigt forbrug på denne måde. Hvor sjovt er det at købe et TV til 8000 kr. og så ende med at betale 16.000 for det??
Jeg kan jo så spørge dig: Hvorfor har du betalt ågerrenter i 10 år? Du behøver selvfølgelig ikke svare, men det kunne da være interessant at vide. Hvis du ellers har en rimelig fornuftig økonomi, skulle du da være istand til enten at spare op eller i det mindste oprette en nogenlunde billig kassekredit i banken.