Hvad vil banken sige?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Har gæld i andre pengeinstitutter med forbrugslån og mastercard på kr. 80.000,-, som jeg ønsker at gøre noget ved, dvs. samle til en gældspost og gerne i min egen bank.
Min situation i min bank:
Kassekredit kr. 25.000 (fuldt udnyttet).
Ejerlejlighed med realkreditlån på kr. 1.200.000, fastforrentet 5%, realistisk salgspris af lejlighed i dag kr. ca. 1.450.000 (som markedet er i øjeblikket)
Su-lån, der afdrages (80.000 tilbage).
Årslån ca. kr. 415.000, rådighedsbeløb når kun betaling af forbrugslån og mastercard mangler ca. 8.000.
Hvad vil min bank sige og hvad vil i råde mig til??
På forhånd tak.
Hej – er der ingen, der vil besvare mine spørgsmål?
Hej
Jeg tror ikke du vil få nogen problemer i din bank. Hvis du på nuværende tidspunkt har samlet hele din gæld (realkredit og boliglån)- de 50.000 kr. i din nuværende bank, ja så tror jeg ikke du vil få problemer.
Du skal selvfølgelig tage i betragtning, om du har overholdt tidligere aftaler med din bank, har du ikke dette, bliver bankfolk ofte lidt mopsede.
Skulle du få et nej, tror jeg ikke du vil have et problem med at finde en ny bank.