Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
skal vi lukke den her eller skal du igen igen have det sidste ord som en lille dreng ?
Æhe jeg havde sådanset afsluttet den fra min side, men du skulle absolut argumentere videre. Men ja lad os da lukke den, jeg kan bare sige du ikke er kommet med nogen som helst overbevisende argumenter.
Faktum er stadig, at der findes en lang række lokalbanker, som er billigere end Danske Gebyrbank, illustreret ved Gebyrgrippen Strårup, mens der selvfølgelig også findes lokalbanker som er dyrere.
Det er også stadig et faktum, at hvis der kun er meget få konkurrenter i en branche, så bliver prisniveauet i branchen meget højt, mens mange konkurrenter betyder, at prisen konkurreres ned. Derfor synes jeg du skal anerkende og glæde dig over, at det er lokalbankerne, og specielt de agressive af slagsen, som har presset selv gebyrhøgen Straarup til at sænke gebyrerne og indsnævre rentemarginalen. Uden dem ville prisniveauet være helt anderledes.
Jeg vil nu fra min side lukke denne afsporede debat, men forinden vil jeg udtrykke en vis forundring over at (så vidt jeg kan se) så kommenterer Michael aldrig på debatter Beardo er involveret i, mens Beado aldrig kommenterer på debatter Michael indgår i. Har vi at gøre med et tilfælde af personlighedsspaltning? Bare en tanke…
Hej General – nej igen tager du fejl. Ved ikke hvem Michael er. Enig i at vi lukker den her