Euro til kr?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg har euro i en græsk bank, men når jeg overføre dem til DDB vil de kun give 7,32kr pr 1€. Er det en fair nok pris eller kan man presse dem op, eller måske gå et andet sted hen?
Den officielle kurs pt er 7,4599
Som regel er der en kursskæring på 1% svarende til 7,3853 som er den kurs du burde kunne opnå. Måske fik du kursen på et andet tidspunkt, men 7.32 lyder da ikke helt galt.
Jeg tror ikke du kan få bedre kurs end de 7,3853 medmindre du venter og er heldig at kursen flytter sig lidt i ‘din’ retning (det er ikke meget).
Det er ikke korrekt, se her hvordan du får kurs 744,99 Betaling fra
udlandet ! http://www.danskebank.dk/Valutakurserhost
Den kurs du er blevet tilbudt er nogenlunde den, som banken selv skal gi’, når den køber valuta, så det er en fair pris. Måske kan du slippe for vekselgebyr?? kvl
Kan du ikke læse hvad jeg skrev !
Det er ikke korrekt, se her hvordan du får kurs 744,99 Betaling fra
udlandet ! http://www.danskebank.dk/Valutakurserhost
Ok, det lyder rigtig godt. Det bliver alligevel til mange penge hvis jeg kun kan få 7,32
De 7,32 euro per krone lyder som kontantvalutakursen (er pt. 7,36). Den kurs du skal betale ved en bankoverførsel er markant bedre.