Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
500000 i indtægt. giver ca udbetalt 28-30000 kr. i måneden 6500 kr i husleje – Andre faste normale udgifter giver vel ca 10000. Ergo må der ligge andet gæld end huset.
Når det så er sagt…. nægter jeg at tro på 2 voksne mennesker, kan leve for 7500 kr… Uden at spise specielt godt koster det snilt 3500-4000 i mad-toiletsager-køkkenrulle osv.
Så er der 3500 tilbage til tøj-sko-tandlæge- fornøjelser m.m..
Det holder man ikke til i længden !!!
hej, er i den situation,at jeg er medejer til et hus, hvor vi skylder 1 mil kr.
min ex bor i huset, men har ikke rådighedsbeløbet, som er ca 9.000,00 kr pr mdr.da min indtægt sidste år lå på ca 400.000,00, har jeg rådighedsbeløbet.
hvor meget skal min ex have udbetalt hvis jeg overtager huset.
Han skal som udgangspunkt have 0,5 x (markedsværdi – kontantværdien af restgælden)
Overdragelsesomkostningerne splitter i 50% til hver!
hej jeg har en andet spørgsmål
med en indkomst på 364,000,00 kan han overtage fælleshuset til 840.000,00
Det er meget muligt at du kan det.
Men det bedste du kan gøre er at lave et ordenligt budget og fremligge det for banken med dine bedste overtagelsesevner.
Jeg fik lov til at beholde vores hus med et lån på 1.580.000 selvom at jeg “kun" tjener 335.000 om året!
Det er dog 1.900.000 værd så jeg har kun realkreditlån i det.