Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
… desuden findes der vel Karl Smart’er i alle banker. Så man kan ligeså vel ende med både Karl Smart og dårlig rente. Så foretrækker jeg den gode rente og lader lykken afgøre, hvem jeg ramler ind i i kundeservice.
Har faktisk fået 6.74 uden at bruge FIH – så behøvede jeg ikke, at finde mig i FIH’s dårlige opførsel.
For mig er det ikke kun prisen, men også service inkl. god kundebehandling og det magtede FIH ikke eller var FIH uvillig til at give.
Uanset om det er en Karl-smart, jeg har været nærkontakt med, repræsenterer han alligevel FIH på en dårlig måde.
Hej, jeg blev aldrig helt klar over om indskydergarantien blev hævet og til hvad. Er der nogen der kan klargøre det? evt. med et link til et sted hvor man kan læse om det. Takker
Min FIH aftale skal fornys meget snart…
Mens du har sovet er JFK også blevet skudt.
Der er truffet aftale mellem staten og medlemmerne af ‘Det Private Beredskab’ (næsten alle banker) om en 2-årig garanti for indeståender uden topgrænse. Det kan du læse om 1.000 steder, men det officielle er vel:
Medlemmer:
http://www.finansraadet.dk/danish/menu/omkundeforhold/detprivateberedskab/Medlemmer/
haha good one, og en sort er sikkert blevet præsident i USA.
Nåh, men jeg havde bare ikke lige tid til at være helt med på beatet.
Devaraja:
Doom er øverste chef for anti-diplomatiet… :o)
Forsigtig: Du har helt ret. Men jeg svarer da på folks spørgsmål efter bedste evne. 🙂
jeg havde hellere ikke lige luret det med at man skal oprette en ny konto,men da jeg henvendte mig til FIH fik jeg en meget høflig behandling.
Jeg har senere talt med banken og hver gang fået fin information