For høj gæld eller hvad ?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Er det bare mig eller er vi virkelig på herrens mark når det gælder vores forbrugslån på 175.000 i nordea.
Der er bare ingen banker med en langt billigere rente end nordea der “tør" kaste sig ud i investeringen af mig og min kæreste.
“Lån op til 50.000" eller “100.000 max" bliver man mødt med, men hvad så med os ?
Så føler man sig diskriminerende, for det er jo “kun" penge vi snakker om, ik ?
Er vi derved håbløst forgældet og hvad vil være vores næste mulighed herfra ?
Har du bud eller råd, så er vi vildt desperate efter at høre fra dig, inden vores lån og økonomi trækker en for tyk strømpe over hovedet på os…
Hvis vi bare taler om alm. løbende overforbrug, så forstår jeg da godt at bankerne ikke står i kø for at låne penge til jer. GE Money-bank er dog på nettet med omkring 12% ÅOP: “Hos os kan du låne op til 200.000 kr. til en attraktiv rente fra 7,99 % uden at du skal stille sikkerhed i form af bolig, bil eller sommerhus. Vi spørger hverken om, hvorfor du vil låne, eller til hvad.."
Ikke fordi jeg rigtig synes at 12% er ‘attraktivt’
Men det ville nok have været billigere at undgå at skulle låne. Nu kender jeg ikke jeres økonomi, men mon ikke det kan nås endnu – at det ikke er *helt* håbløst. Men det kræver nok en anden atityde end den jeg synes at læse ud af teksten. Livrem & kartofler.
Er jeres forhold specielle (og det er de flestes), så er der sikkert alligevel bedre muligheder.