SEB Kort svarede aldrig på ansøgning
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej Alle,
Jeg indsendte for 3 uger siden en ansøgning om et Eurocard til SEB Kort,og der stod i betingelserne at der ville gå optil en uge inden de svarede. Nu er gået 3 uger og har stadig hverken modtaget godkendelse eller afslag.
Siden jeg ikke har hørt noget, så skal jeg vel regne med det er et afslag ikke?? Ellers nogen her der har prøvet noget lignende at SEB kort ikke svarede på en ansøgning?
/Frank
Ring til firmaet, det er jo altid den letteste og bedste løsning. – HAr selv et Eurocard og ja, de er ofte langsomme til at svare . Også alm. henvendelser pr. mail.
Har jeg også tænkt på, men for det første vil man jo ikke virke desperat for at få kredit, men jeg kontakter dem.
/Frank