realkredit lån
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
er der nogen der kender noget til omega lån ? hvad er de foe nogen
De firmaer der reklamerer om lån med sikkerhed i fast ejendom og samtidig nævner at de også kan hjælpe dig hvis du står i RKI hører nogle gange til den mere useriøse del af lånebranchen.
Dermed ikke sagt at lige præcist omega falder i den kategori.
Elendig Overskrift
Skriv dog:
“Omega lån"
Lad være med at optage andet end realkreditlån i de første 80% af ejerboligens vurdering.
Det giver dig kun bekymringer ved en senere omprioritering eller salg.
ejendommen er vuderet til 2,5500000 og der skyldes ca 700000 så der er plads . jeg faldt over omega lån på nettet og blev nysgerrig efter hvordan de er især da jeg er kunde fra roskilde bank og det føles som om jeg lige så godt kunne stå i ribers hvilket jeg ikke gør !
Hvis jeg læser dine tal rigtigt er ejd. vurderet til ca. 2.500.000 og der skyldes 700.000 så er der rigeligt plads til alm. kreditforeningslån. Så er der ingen grund til at skulle ud på det “grå" marked.
det prøver jeg også jeg ville bare høre om alle mugliheder hvis der var nogen der kendte til omega lån . jeg er jo allerede sagt fra af nordea , arbejdernes landsbank og spar bank nord da de ikke ville have mig men sendte mig tilbage til roskilde bank !