Mine Erfaringer Med Basisbank.Dk
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg har nu haft basisbank i omkring 5måneder og kan kun sige jeg er dybt skuffet!
Man skulle mene det mest vigtige i en netbank burde være at netbanken virkede men nej, det er så ustabil så man lige så godt kan droppe at prøve at betale sine månedlige girokort til tiden.
Ikke nok med det er det nok den dårligste rådgivning jeg nogensinde har fået! Fordi man ikke har en personlig rådgiver burde de i det mindste have nogenlunde styr på hvilke konti man har hos dem. At de giver softwaren skylden kan jeg som kunde ikke bruge til noget.
Da jeg blev oprettet hos dem skrev jeg ligeledes en “ris og ros" mail til en som skulle sendes videre til presse chefen for at give dem noget konstruktivt kritik så jeg som kunde få en bedre service og de som bank kunne forbedre deres “produkt" men nej intet svar. En netbank hvor god kommunikation ikke er en vigtig faktor er jo lige til grin i sig selv.
Ligeledes sendte jeg en kort mail til dem efter jeg havde været kunde for at beskrive min daglige brug af netbanken (konstruktiv kritik) igen uden at få svar
Men ja min erfaring er: Hold jer fra dem, de er trods alt ikke billigere end nogle af de “normale" banker med fysisk banker og personlige rådgivere. Ikke i mit tilfælde iværtigfald.
Venlig Hilsen
Kristian