PFA lån…
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej.
To af mine kollegaer nævnte for mig i sidste uge at PFA også låner penge, hvis arbejdspladsen bruger dem selvfølgelig.
Jeg var inde på deres hjemmeside, og kom her i tvivl om de overhovedet yder lån til private mere??
De har nemlig en betydelig lavere rente end de dyre forbrugslån jeg har fået etableret mig..
Er der nogen der kan hjælpe??
Mvh Camilla
PFA tilbyder ingen lån, men tværtimod kun opsparing – pensionsopsparing!
En gæld på kr. 100.000 er trods alt ikke alverden, så afhængigt af dine nuværende indkomstforhold, rådighedsbeløb m.v. burde det være muligt at samle gælden i en bank.
Få et præcist overblik over dine samlede gældsposter, lav et budget, udarbejd et forslag til hvordan du vil afdrage den samlede gæld, medbring dine lønsedler og seneste årsopgørelse.
Og lad være med at optage nye lån eller kreditter :0)
Så gør de det ikke mere…
Min kollega lånte for et par år siden 80.000, og de foreslog nemlig at jeg kontaktede dem, da de er/var billigere end bankerne.
Men de yder nok ikke lån mere så?
Men tak for dit svar.
Spørg dog kollegaen endnu engang, og få et telefonnummer, du kan kontakte banken på.
Ellers tilbyder f.eks. Danske bank jo billig kassekredit i forbindelse med lønkontoen, deres 24/7 princip.
Men lad være med at optage dyre forbrugslån på over 10 % i rente, det fører bare yderligere fattigdom.
Det er jo nemlig: “Dyrt at være fattig" i dagens Danmark.
hej det er kuuka
jeg vil gerne høre om i kan låne til privat brug
jeg vil nemlig gerne have ejerlejlighed
mvh
kuuka
Hej det er Tila
Jeg vil gerne høre lidt om hvad det er for en ejerlejlighed du vil have.
PFA låner p.t. ikke ud til private. I stedet har de valgt at skyde penge i Amagerbanken i form af aktier.
hvad har aktier med lån til private at gøre?
hej det er kuuka
det er 10-40-50-
låne betingelser