Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Det lyder underligt. Du kan forsøge dig på kundehenvendelser@danskebank.dk. Danske Bank tager øjensynligt alle kundehenvendelser særdeles alvorligt.
X_T, du er godtnok en vred mand.
Hvad vil du egentlig tale med Allan43 om?
Hvis dit hændelsesforløb er sket i samme måned i 2009, bedes du evt. oplyse os om hvad der er sket siden.
Det normale er for øvrigt at man blot skifter bank eller klager til ankenævnet, hvis man mener banken har gjort sig ansvarpådragende og dermed er utilfreds.
Hej Igen,
Jeg beklager den lidt hårde tone i mit tidligere indlæg, som til dels også bundede i et øjebliks frustration, og som jeg ikke synes hører hjemme her. Umiddelbart efter mit indlæg (samme aften), kontaktede jeg derfor mybankers webmaster, for at få det slettet, men er endnu uvis på om det kan lade sig gøre.
-Betragt derfor venligst og under alle omstændigheder mit indlæg som slettet/trukket tilbage.
Men tak for det gode råd om at tage kontakt til kundeservice. – Det vil jeg gøre.
Mvh
Hvis der er foregået svindel i banken eller nogen af dens filialer, så går du naturligvis til politiet med det, og ikke deres kundeservice.
Ja, så bliver man jo nysgerrig… Kan du uddybe hvilken form for svindel du har været udsat for..