Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
I øvrigt har jeg svært ved at se dette underbygge din påstand: »Det kommer an på, hvilke medier, du ser på. Vi har haft flere historier, der advarede om, at de stigende boligpriser ikke kunne blive ved.«
Prøv at læse artiklen igen, og sørg så for at forstå den denne gang. 😉
vuldrian det må du da selv om men så kan jeg jo bare konstatere at det er noget vrøvl du skriver. der var ikke mange advarsler om en boligboble før det var forsent og luften var gået af balonen. :-)Det er normalt den der fremsætte en påstand der skal dokumentere den.
Hvilket jeg har gjort, og du søger kun at modbevise den ved at være dumstædig. 😉
Præcis, og jeg savner dokumentation for din boble-påstand. Hvor er den? Må jeg se? Du vrøvler, og dit vrøvl er oven i købet tendentiøst.
måske vuldrian sku du start med at prøve at forstå hvad en boble er. et af de klasiske eksempler er prisen på tulipan løg. læs den historie en gang. jeg søger bare dokumentation på din påstand om alle de advarsler der var om at der var en bolig bobel.
hvis der var en udbredt opfattelse af at priserne snart vil falde hvor sku der så være nogen der byder op?
dommedagsprofeter har der været og er der til alletider. når noget er gået galt kan man altid finde nogen der vil tage æren for at de har advaret men fakta er at der var breed enighed om at det ville gå godt