LD invest Pension
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Vedr. LD invest Pension
Kan et eller flere kloge hoveder fortælle mig, om det kunne være en god ide at smide nogle kroner ind i et pensionsdepot i denne spritnye investeringsforening inden årsskiftet, eller bør man finde et alternativ i en anden forening ?
Med venlig hilsen Basse
Kom tilbage om 10 år, så skal jeg fortælle dig om det havde været en god idé at købe disse. De ligner et udemærket bud på en gennemsnits-forening. De lover ‘lave markedsføringsomkostninger’ men mangler at præstere et regnskab til at bevise det – i det hele taget er de tavse om meget.
Prøv osse at kigge på http://www.sparindex.dk/ – deres omkostningsniveau er osse lavt.
Sparindex har da vist ikke danske aktier, eller er der noget jeg har misforstået?
Men udenlandske er sikkert også bedre end de danske, men det kan ingen jo spå om.
Nej, Sparindex har ingen afdeling med rent danske aktier. Hvad har det med sagen at gøre?
LD Invest Pension som der blev spurgt om er blandet danske og udenlandske aktier og obligationer.