skift af bank
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
jeg har en elndigt bank, som både er dyre og har dårlige personale.
jeg vil prøve finde en bank, som har det nemt med at overtage min dyre lån, som jeg har stiftet af nød. kende de en god bank med at har nemt, med at låne.
Hvis du stifter gæld af nød, er du sandsynligvis en “farlig" kunde, dvs. der er høj risiko for at banken taber penge. Derfor en høj rentesats. Om andre banker vurderer dig anderledes, ja det må du jo spørge dem om. Et konkret forslag til bank kan ingen her vurdere ud fra det du skriver.
tak for dit svar på mit spørsmål, men hvad skal man gøre.
Alle kan komme på klemme, og låne penge med dyre rente. findes der en bank, hvor de vil hjælpe, når man ikke er i RKI og kan bevise, at man var i nød for at låne penge.
jeg mente med banken, er at hvilke er bedre stor banker eller små.
hvilke har mere tid til at høre på små kunder. Har du nogen erfaringer hvad man skal gøre.
tak
Prøv at spørge nogle banker, ring eller mød personlig op og forelæg dem dit problem. Evt. kunne du lave en statistik over bankernes reaktion og forståelse for din situation.
Jeg tror, at mange her på siden vil være interesseret i den statistik.
Generelt er det sådan at hvis du ønsker at låne penge, må du først overbevise banken om at du egentlig ikke har behov for et lån. Sekundært skal du overbevise banken om at du egentlig kunne betale lånet tilbage på den halve tid, meen det ville nu være rart med lidt ekstra…
Husk at en bank er en forretning. De lever af at låne penge ud, og få dem tilbage med renter.