Flex Invest
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
cnv
Jeg er total lægmand/kvinde m.h.t. pengesager, så jeg lader mig rådgive af min bankrådgiver i Danske Bank- dette har ført til at jeg har investeret i Flexinvest for ca. 6 mdr siden og rådet er nu, at det vil være fornuftigt at investere igen. Jeg vil dog gerne vide hvordan det går for investeringerne i Flexinvest sammenlignet med andre investeringsforeninger, men det har banken ingen svar på. Det kan da vel ikke passe?? Fornylig var der i DR/kontant en oversigt over arbejdsmarkedspensioner hvor disse blev sammenlignet og det var jo til at forstå for enhver.
Er der nogen der ved hvor jeg kan hente oplysninger?
prøv her var det så svært ?
Jeg har googlet FlexInvest og det er netop på denne baggrund at jeg er noget betænkelig ved at investere yderligere i den investeringsforening. De fleste kommentarer er ret negative, men giver jo ikke noget billede af hvorvidt andre banker skulle være bedre…
Eller er der noget jeg har overset???